19 Nisan 2012 Perşembe



merhabalar arkadaşlar, bloğum la ilgilenmesem de bütün canları takipteyim her gün yeni heyecanları keyifle seyretmek ne gurur verici.. daha önceleri ben nerede imişim ki :)) harikalar yaratan yurdumun harika anneleri kadınları canları.... birliğin beraberliğin paylaşmanın en güzel ortamı ... ewet uzun zamandır post hazırlayamıyorum aslında o kadar çok şey yaptımki onlarla uğraşmaktan resimleyip ekleme şansı hiç bulamadım malesef. bunlada okul için diktiğim kostümler çocukların üzerinde çekicem inşallah pazartesi günü şimdilik bu şekilde paylaşmak istedim diğerlerinide toplu bi post yayınlarım inşallah. zira daha çok çalışmamm lazımmm çokk.

4 yorum:

  1. valla bravooo harikaydıellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. :) teşekkür ederim defne kurabiye çok naziksin!!!

    YanıtlaSil
  3. BANA HEP ZOR GELMİŞTİR ÇOCUK KIYAFETİ DİKMEK HARİKA OLMUŞLAR. HAYALLERİNE EN KISA ZAMANDA KAVUŞMAN DİLEĞİYLE TAKİPTEYİM ;)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim SAKİBE hanımcım çok naziksiniz. ben kendi çocuklarımdan idmanlıyım biraz o yüzden keyifli geliyor çocuklara dikmek.. bloğa detay aktaramıyorum aslında yaptığım biçok şeyi eklemek isterim inşallah nasip olursa...

    YanıtlaSil